شنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۴۸۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیر عامل آبفا خوزستان:

حل مشکلات مردم  درگروه سیره بسیجی و اقدام جهادی است

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: در سیستم اداری باید شیوه بسیجی بودن و جهادی بودن رواج پیدا کند و مشکلات مردم  درگروه سیره بسیجی و اقدام جهادی است.

حل مشکلات مردم  درگروه سیره بسیجی و اقدام جهادی است
(شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰) ۱۱:۰۸
 
 
محمد رضا کرمی نژاد در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان صنعت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: یاد و گرامیداشت چهل و سومین مین سالگرد پیردوزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض میکنم ما هرچی داریم از انقلاب و نفس گرم امام راحل است.
 
وی طی سخنانی در گردهمایی بسیجیان با تبیین کار جهادی در مکتب انقلاب اسلامی، افزود: بعد از انقلاب دو سبک ظهور پیدا کرد یکی کار جهادی و دیگری بسیجی بودن،این دو کلمه معنایی بسیاری دارد و راهگشای بسیاری از مشکلات بوده که دولت سیزدهم با کار جهادی و روحیه بسیجی با عزمی راسخ در حال خدمت به مردم است.
 
مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: در سیستم اداری باید شیوه بسیجی بودن و جهادی بودن رواج پیدا کند و مشکلات مردم  درگروه سیره بسیجی و اقدام جهادی است
 
 
کرمی نژاد به مشکلات فاضلاب اهواز و عنایت مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : افزایش مشکلات فاضلاب اهواز باعث شد که مقام معظم رهبری شخصا ورود و عنایت نمودند تا مشکلات مردم برطرف شود، بگونه ای است که با حمایت ایشان ما در سال گذشته در اهواز ۳ هزار نقطه پس زدگی فاضلاب داشتیم و که امروز دیگر مشکلات خاصی وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: در اهواز ۵۳۰ خیابان مشکل آن حل شده و باران ها دیگر در پی کارهای انجام شده به چشم نمی آیند و در مقایسه با سال گذشته از ۲۰۰ نقطه پس زدگی فاضلاب پس از باران در اهواز به ۱۴ نقطه رسیده ایم و این کارها با تمام شدن پروژه ها خود را نشان می دهند. 
 
کرمی نژاد به مشکلات آبی در روستاها اشاره کرد و گفت: ما امروز با همین روحیه جهادی و بسیجی  ۹۰۴ روستا را آبدار کرده ایم، آمار کل کشور در تامین آب روستاها ۶۰۴ روستا بود اما ما در خوزستان بیش از دو برابر کشور روستا را آبدار کرده ایم.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان عنوان کرد: ما این روحیه جهادی و بسیجی را نیاز داریم، فرهنگ شهادت طلبی و در کار باید پیشرو باشیم و باید یادآوری کنم که بعد از انقلاب اسلامی اولین گروهی که در هر بحرانی حضور دارند و به مردم خدمت می کنند گروهای جهادی است.
  
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد:انتظار من این است همکاران ما پای کار باشند و پاکدامنی ، اخلاق و رفتار سرلوحه کار خود قرار دهند، مدیران ادارات پاسخگوی مردم باشند و اگه موردی ببینم برخورد خواهم کرد.

 

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۰۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید